عکس من
من به بی سامانی باد را می مانم و به سرگردانی ابر را

۱۳۸۹/۰۷/۳۰

پاسخی از عالم غیب

سر کلاس سیگنال دوستی گفت :  جزوت رو می دی؟ می خوام برات یه متن بنویسم.  منم جزوه ام رو دادم بهش. خب من یه ریزه روی جروه هام حساسم... داشتم فکر می کردم خدا کنه با مداد بنویسه ... خلاصه نوشت و جزوه رو داد بهم،
نوشته بود:

 ضمانت نامه ی یک زندگی دشوار و شاد:
1. پیدا کن آنچه را بیش از هر چیز در تمام دنیاعاشق انجامش هستی
2. انجام بده آن را موانع مهم نیستند 
3. از آموخته هایت از آن عشق هدیه ای بده به دیگرانی که به پرسیدن اهمیت می دهند.
                                           ریچارد باخ

خیلی قشنگ بود ، جالبیش اینجاست که من این هفته کاملا درگیر انتخاب مسیری دریک دو راهی بودم! 





۳ نظر:

پروانه کوچولو گفت...

ای خدا من از دست تو چه کنم؟
من نمیخوام تصمیم بگیرم گیر دادید همتون به من:(

پروانه کوچولو گفت...

با اجازه لینکتون کردم تو بلاگم:دی
خواستید لینک کنید:))

olympus mons گفت...

من کجا گیر دادم به تو؟
و سپاس گزارم، مایه ی افتخار ِ :دی