عکس من
من به بی سامانی باد را می مانم و به سرگردانی ابر را

۱۳۸۹/۱۲/۱۹

اسفند امسال



مي دونين  قشنگ ترين و جذاب ترين خاصيت ِ زندگي  چيه؟ اين كه غافلگيرت مي كنه! و محشر ترين حس اين كه غافلگير بشي!
يه وقتايي وقتي اصلا فكرش رو نمي كني اتفاقايي مي افته كه كلي جالبه. (البته لزوما هميشه +نيستن اين غافلگيري ها!  كما اينكه - هاش هم نمك زندگي ِاما الان مد نظر + هاش ِ)
امسال اسفند ماه براي من  خيلي مهم بود و هيچ چيز (به معناي واقعي كلمه) اون جور كه بايد و من مي خواستم  پيش نرفت. و كلي باعث دلخوري بود اما ...بر خلاف انتظار از اون ماه هاي فراموش نشدني شد.  در نهايت اتفاقاتي كه افتاد تلفيقي بود از هر چي مدت ها بود در دلم بود و كم كم داشت رنگ فراموشي به خودش مي گرفت... و اين حوادث قشنگ ترين اسفند ماه عمرم رو ساختن!

۶ نظر:

سراب ساز سودا ستیز گفت...

پاسخ شما را در وبلاگم داده ام. اما می خواهم با استناد با نوشتهء خودتان یک بار دیگر جوابتان را بدهم. اسفند هم یک ماهی هست مانند یازده تای دیگر. یک بازهء زمانی که در اصل هیچ تفاوتی با مواقع دیگر سال ندارد. برای شما بهترین بود، من برای هیچ ویژگی خاصی نداشت. شما منظورتان را به این شکل نشان می دهید. اسفند بودن اصلا مهم نیست! مهم این است که خواننده متوجه می شود اتفاقهای مهمی در زندگی شما افتاده. اتفاقهایی که دوستشان دارید و قاعدتا هر سال به سالگردش اهمیت می دهید. کسی احساسش نسبت به اسفند عوض نمی شود! چون با اینکه این را نوشته اید، اما منظور شما این نیست.
وقتی من یک دسته بندی را می سازم، قصدم صفر و صد نگاه کردن به هیچ موضوعی نیست! قصدم پررنگ کردن یک مسئله ای است که وجود دارد و نباید وجود داشته باشد. اگر مخاطب حواسش به این باشد، مطمئنا برداشت شما را نخواهد کرد.

olympus mons گفت...

سپاسي مجدد :)

سراب ساز سودا ستیز گفت...

من به هیچ وجه قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم. عذر میخوام.

پروانه کوچولو گفت...

من هیچی نمی گم:|

چون خودت می دونی:دی

ولی خداییش اسفند ماهیییییی شدوووووووو!

سراب جان آدما متفاوتن برای امثال من ماهی که تولد توشه همیشه یه ماهه خاصه و همیشه متفاوته برامون مهم نیست دیگران چه فکری می کنن

olympus mons گفت...

@ سراب ساز سودا ستیز:
به هيچ وجه باعث ناراحتي من نشديد!!!!!!!
اتفافا از اين طرز فكر و ايده ي شما در دسته سازي (كه در ذهنم يادآور كاري شبيه ديجيتال كردن دنياي آنالوگ بود) استقبال مي كنم.

@ پروانه کوچولو :
يه اسفند ماه كم نظير! (نميگم بي نظير چون آدم كه نمي دونه چي پيش مياد اومدي اسفند هاي بعديي هم وجود داشته باشه و اونا غافلگير كننده تر!)

مجید گفت...

تبریک !
امیدوارم هر روز حوادث طوری رقم بخوره که هر ماه براتون بشه قشنگ ترین
:)